Langsung ke konten utama

listen !

Menurut gue lagu ini keren.
Selain musiknya easy listening, liriknya punya meaning yg bener2 membangun.


here is the lyrics.

Mariah Carey - 100&

I am a dream, just beginning
Truth is I prayed when you'd open my eyes,
And you revealed something to me,
Suddenly I am no longer confined

My life ain't defined by limits
I don't need no permission to live it
I'm a break through the door til I get in
Everything that I got I'm a give it
100 Percent and I ain't stopping til I reach the finish

I'm a believer, not just a dreamer
I'm givin everything I got
I'm a go getter
100 Percenter
Undoubtedly I can reach the top
And I ain't gonna let nothing discourage or dissuade me
Cause I'm walking out of here a champion either way, babe
I am givin it 100 Percent
So go on put your ones up

If you're putting in a hundred put your ones up, ones up
If you know that this is something, put your ones up, ones up
If you really comprehend this, put your ones up, ones up
If you're walking into victory keep on shining
One hundred percent

You can only do it if you do it like I did
Cause suffering ain't easy
But if you can turn your wounds into living proof
That you've survived the fight and you no longer defined

My life ain't defined by limits
I don't need no permission to live it
I'm a break thru the door til I get in
Everything that I got Ima give it
100 Percent and I ain't stopping til I reach the finish

I'm a believer not just a dreamer
I'm givin everything I got
I'm a go getter
100 Percenter
Undoubtedly I can reach the top
And I ain't gonna let nothing discourage or dissuade me
(Nothing can discourage me)
Cause I'm walking out of here a champion either way babe (Eh)
I am givin it 100 Percent
So go on put your ones up

If you're putting in a hundred put your ones up, ones up (Put your ones up)
If you know that this is something, put your ones up, ones up (Everybody)
If you really comprehend this, put your ones up, ones up (Put your ones up)
If you're walking into victory keep on shining (One hundred)
One hundred percent

Don't you ever (stop)
Be discouraged (stop)
Let nobody take your courage (stop)
If you gonna pray don't worry (stop)
If ya gonna wait don't pray (stop)
You just keep the faith and listen to me

If you're putting in a hundred put your ones up, ones up (Put your ones up, hey)
If you know that this is something, put your ones up, ones up (If you know you were)
If you really comprehend this, put your ones up, ones up (If you ever were, hope for something, yeah)
If you're walking into victory keep on shining
One hundred percent

I'm a believer not just a dreamer
I'm givin everything I got
I'm a go getter
100 Percenter
Undoubtedly I can reach the top
And I ain't gonna let nothing discourage or dissuade me
(Percent I will share with you)
Cause I'm walking out of here a champion either way babe (Either way)
I've gotta give 100 Percent
So go on put your ones up

If you're putting in a hundred put your ones up, ones up
If you know that this is something, put your ones up, ones up
If you really comprehend this feel, put your ones up, ones up
If you're walking into victory keep on shining
One hundred percent

I've enjoy it, hbu ?

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Choir Tiberias Senayan City

sampe skarang gue ngga bisa bayangin apa jadinya gue kalo gue ngga ketemu sama satu komunitas yg luar biasa ancur ini (mungkin agak lebai yah)
tapi emang bener.
ini adalah salah satu anugerah Tuhan yg keren banget dalam hidup gue.

gue ngga pernah nyesel bisa kenal TIBERIAS CHOIR.
terlebih keluarga baru gue : TIBERIAS CHOIR SENAYAN CITY
makasih ya kak sarah saya ditaro disini ;))
Choir Tiberias SenCy ini beranggotakan 11 orang aktif sampai saat ini.

1. Bella : cewe kelas 1 SMK tapi jiwanya masih kelas 6 SD
2. Dape : umur 20taun muka 16taun (??)
3. Devina : si sipit adenya jesika yg kerjaannya BBMan mulu, tapi takut kalo disuruh nge-leader, hahaha
4. Candra : hambaNya yg suka telat. sekali dia ngomong tentang kasih karunia, ngga ada yg bisa ngejawab !
5. Ellen : si cumi seksi konsumsi, kalo dia ngga masuk, gue mendadak laper (????)
6-7. Mega - Megi : si kembar menado anak BSD yg paling update soal Boanerges
8. Nadya : si Chubby, memiliki kisah tersendiri dalam gereja Tiberias. hahahaha
9. Paulus : an…

"Where words fail, music speaks."

Pernah kebayang ngga sih lo orang hidup ga ada musik?

Ga ada lagu, ga ada nada.
Ga ada alat musik.
Ga ada soundtrack.
Ga ada sound effects di film2 atau di FTV-yang-bisa-bikin-supir-angkot-sama-orang-kaya-jadian
Ga ada suara2 yg bikin tegang kalo Tersanjung-6-mau-bersambung-trus-muka-artisnya-zoom-in-zoom-out.
Ga ada tuh india joget2 di taman bunga atau ballroom wedding.


I think, I really can NOT live in that kind of world.
It could be boring. So damn boring.

Gw kalau pergi kemanapun, apalagi jaraknya agak jauh, earphone adalah barang yang bener2 harus standby.
Selama di kantong celana gw masih ada duit, it doesn’t matter if I left my wallet at home.
Tapi kalo udah namanya earphone ketinggalan, no matter how far, gw harus balik lagi ngambil earphone.
Gw bukan tipe orang yg royal (ya, bukan royal, tapi hedon -__-)
Gw ngga berpikir 2x untuk beli earphone yg mungkin harganya sama kaya harga henpon2 cina yg kameranya ada 4
Iya empat.
Ha?
Ya menurut lo aja, gw bacanda juga kali. Buat apa ju…

Lionheart(ed)

Lionheart. It usually means brave, since the lion has always been a symbol of courage. This ‘lion-heart’ term is used for a person who possesses exceptional courage and fortitude. He must be a bold person. He can deal with any kind of danger or fear. The courage that makes it such has to have come from a heart that has too much strength and determination. Fearlessness is the attribute that most closest to being a Lionheart.
To take any challenge head on despite the obvious resistance, just a step prior to being suicidal, is a Lionheart, for having the power within him to overcome any obstacles on his way.

In the other side, it also means that his mind is like a King – who care for others and not selfish, who doesn’t harm others for no reason.

Eventually, all the picture about Lionheart above still hasn’t reached me yet. Am I brave? Am I that bold? Do I believe in myself? Can I deal with all the obstacles? Still I care for others rather than mine?
Not yet.
Then why Sam?
For being stron…